Jag är nog tamejfan sjuk!

Godkväll läsare!
Sitter just nu i köket med min mors dator och funtar på att gå och lägga mig snart.
Jag är så sjukt trött varje dag och har tillochmed tagit powernap idag men ingenting hjälper ju!?
Har lite sovmorgon imorgon, vilket är väldigt skönt och saken blir ju bättre med att det faktiskt är fredag imorgon! *happyface*
Slutar runt halv två , två imorgon så efter det lär jag nog gå hem och ta det lugnt och sen kanske dra ut på kvällen.
Kan säkert uppdatera någonting i skolan imorgon om jag får tillfälle annars hörs vi kanske imorgonbitti eller efter skolan.
Nu väntar min mobil med sms och min bok på att jag ska komma.
Godnatt på er!

Era åsikter

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0