okej , efter mycket tjat!

Har ju varit borta från bloggen, men efter mycket tjat om att jag borde börja blogga igen så okejrå orkar inte höra det mera!

Går iallafall i tvåan i sam-media nu för er som inte visste i Huddingegymnasiet. Skiiitkul, verkligen! Eller inte.
Har ju precis varit sommarlov så kortfattat av det så har jag umgåtts med vänner, varit i Turkiet och fått presenter!
Väldigt kortfattat men jag kommer knappt ihåg allt så det blir enklast sådär.

Aa, nog om det som har hänt, är ingen människa som gillar att kolla bakåt. Ser hellre fram emot nya äventyr!
Imorgon är det skola, massa nya kurser så vi får se hur det går.
Ska också gå på en förhandsvisning av en biofilm imorgon kväll på biografen Park. Kan berätta imorgon när jag kommer hem från den om det var någon film att rekommendera.
Ja, vet inte riktigt vad mer jag ska säga är så himla trött har varit ute och gått promenad med Lina så är helt slut i fötterna.
Skriver om jag hinner innan jag går till skolan om inte annat så hörs vi efter skolan!
Pusss!

Era åsikter

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0