T 05 26

Förlåtförlåt för dålig uppdatering!
Har haft helt fullt upp idag, försov mig till min recensionsskrivning i svenska och sen har jag varit ute och lämnat CV på massa olika ställen hela dagen ungefär.
Har lämnat i Huddinge, Skärholmen och Kungens Kurva, man kan ju hoppas på något iallafall!

Just nu sitter jag här med Ruby som kollar på Hell's Kitchen, haha förstår faktiskt inte det bra med det programmet faktiskt.
Jaja, imorgon har jag iallafall lite sovmorgon, börjar 9.20 med skoljoggen, ska gå 5 km vilket inte är så långt så skönt att var ute istället för att sitta inne på lektion.
Vi fick reda på våra Mattenationella betyg och vilket som skulle bli vårat slutbetyg i matte A också, jag får ett starkt VG och till matte B skulle jag försöka anstränga mig lite mer så kan jag nå ett MVG. Riktigt nöjd måste jag säga!

ska kolla runt lite och ta reda på lite fakta om Folke Bernadotte nu. Vi hörs!  <3

Era åsikter
Postat av: vesna

varsågod =)

2009-05-26 @ 22:33:11
URL: http://vesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0