S 05 31

Hejsan på er läsare!
Sitter i min säng just nu och är helt slut.
Har inte bloggat i helgen för att jag har varit borta i skärgården på Utö med Sofia. Har haft det underbart mysigt!
Hoppas ni också haft det bra i helgen ?

Imorgon är det skola igen, lite långtråkigt men för mig är det sista veckan så det är bara att kämpa på sen får jag min belöning på lördag! Kan inte fatta att jag sticker om 6 dagar!? Helt stört.
På fredag ska jag kanske ner till strängnäs och träffa en kompis där som jag saknar som bara den!

Vetinte om jag orkar skriva om min helg, kan säga att det har varit toppen iallafall!
Men vi hörs imorgon , nu ska det blir bättring på uppdateringen! Pussar



Era åsikter
Postat av: Minda

sv: tack så jättemycket! =) Hoppas att väderprognosen är fel bara!

2009-05-31 @ 21:31:17
URL: http://mminda.blogg.se/
Postat av: Alexandra

sv: okej sötnos:) jag har lagt till dig nu:) lägg till mej med:D

2009-05-31 @ 21:51:47
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0