M 05 25

Godmorgon bloggen!
Uppe med tuppen nästan. Men helt kontisgt nog så sitter jag redan klar för att gå, fast jag ska ju gå om 30 minuter så jag kan sitta vid datan nu ett tag ist.
Ska ju till läkaren nu till halv nio och efter det så har jag foto, svenska, matte och mediakunskap. Ganska enkel dag, behöver inte göra så mycket.
Efter skolan ska jag dra mig mot skärholmen med min soulmate som ska med mig när jag ska ta sprutan. Vågar inte riktigt, är skiträdd för sprutor!  Men Sofia kommer få hålla min hand.
Annars händer det nog inte så mycket idag. Har knappt något plugg kvar, vilket är skönt i och för sig. 
Slänger in en bild på hur jag ser ut idag. Silverschampoot fungerade bra förresten!
                  
 

pussss

Era åsikter
Postat av: vesna

jättesöt =)

2009-05-25 @ 17:53:24
URL: http://vesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0